4 Ogos 2014

Hari Raya : Kuliah


Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Yeah!! Akhirnya cuti hari raya dah habis. Dan sekarang ni angah berada di Shah Alam. Angah kena sambung balik kuliah. Its a good!! Memang angah rasa gembira sangat!!
Sebenarnya tak la gembira sangat sebab kena teruskan study. Dengan assignment yg macam2. Tapi nak buat macam mana. Selagi tak dapat ijazah dalam tangan ,selagi tu kena berusaha. Selain itu,angah juga nak buktikan dekat masyarakat bahawa musician boleh berjaya!! :D
Sekian. 
 

8 ulasan:

  1. Goodluck angah. Usaha tangga kejayaan. :) ekceli nak ucap, selamat hari raya. Maaf zahir dan batin.

    BalasPadam
  2. kita pun sama jugak dah start kuliah. hoho. selamat berkuliah :D

    BalasPadam

The author will be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.