26 Ogos 2014

Tak Sabar!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Apa yang angah tak sabar sangat? Sebenarnya angah rasa tak sabar untuk main bass clarinet semula. Untuk pengetahuan semua, semester yang lepas angah dah diberi peluang untuk main bass clarinet untuk Konsert Debut Perwira.
Kali ini angah diberi peluang yang sama lagi memandangkan pada hujung semester ini angah akan  berpeluang untuk bermain bass clarinet sekali lagi untuk konsert kali ini. Perasaan angah tersangatlah tak sabar memandangkan angah teringin nak main bass clarinet.
Sememangnya angah lebih menyukai bass clarinet berbanding clarinet biasa sebab angah lebih kepada alat yang mempunyai bunyi bass. Sememangnya angah sangat suka dan teruja untuk bermain bass clarinet sekali lagi.

Selain itu,angah turut teruja dengan konsert pada kali ini. Kerana apa? konsert kali ini menggabungkan dua orkestra sekaligus iaitu Orkestra Symphony UiTM dan juga Wind Orkestra UiTM. Sememangnya angah sangat teruja untuk beraksi di atas pentas kali ini.
Konsert yang akan diadakan pada 11 September 2014 akan menjadi suatu lagi sejarah dalam hidup angah kerana dapat bermain di konsert yang angah sangat idamkan. Rasanya pilihan yang angah buat pada masa kini adalah pilihan yang tepat.

Sekian Terima Kasih. 

4 ulasan:

  1. wow!
    tak kembung ke pp tiup mende ni
    dlu mse skolah ada jgk try tiup ni
    xleh main ..xminat sbnrnye ..hehe
    trumpet pon xlepas nk main ...haha

    BalasPadam
  2. Moga angah trus success dlm bidang yg angah ceburi

    BalasPadam
  3. Wahhhh saya suka dengar bunyi menda ni..merdu aje..

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.