25 September 2014

BLOGGER yang saya jadikan contoh ialah....



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Apa yang angah nak ceritakan kali ini adalah berkenaan seorang blogger yang angah jadikan sebagai contoh dalam bidang blogging ini.Sememangnya dalam dunia blogging ini,kita sepatutnya mempunyai seorang role model untuk kita jadikan sebagai contoh.
Macam angah sendiri,apa yang penting,angah belajar daripada blogger ini. Angah belajar cara untuk hasilkan blog yang mantap,cara berinteraksi dengan pengomen,cara untuk urusakan blog dengan betul.
Siapakah blogger itu?


Tidak lain tidak bukan adalah blogger Mialiana. Seorang blogger yang bagi angah adalah otai.Blogger yang tak pernah sombong dan membangga diri.Angah suka cara Kak Mialiana uruskan blognya meskipun dia busy dengan kerja lain.Boleh dikatakan setiap hari pasti ada entry-entry menarik yang dihasilkan.
Selain itu,Kak Mialiana juga pernah mengajar angah beberapa perkara dalam coding blog,dalam uruskan blog dan juga lain-lain lagi. Angah juga suka dengan blog http://www.mialiana.com/ sebab dari segi reka bentuk blog yang menarik.Kalau diperhatikan,blog angah ini adalah mirip seperti blog Kak Mialiana,tetapi angah edit beberapa bahagian untuk jadikan seperti blog angah sendiri.
BUKANlah kita tiru blog itu semata-mata tetapi kita hanya ikut segala tips yang diberikan oleh blogger yang dijadikan sebagai contoh. Jadi,bagaimana dengan anda pula? Siapakah blogger yang menjadi contoh bagi anda? 

7 ulasan:

  1. Nice post :)

    btw saya dan follow blog awak dan awak harap sudi follow blog saya ya :)
    http://seronoknyermelukis.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. yeay! mmg kak Mia thorbaek...bangga jadi mentee dia :)

    BalasPadam
  3. suka juga blog kak mia. simple, entry sempoi apa semua =D

    BalasPadam
  4. alahai... touching sungguh entri ini... thanks ya angah. speechless ni.. tak tahu nak cakap apa... (^_^) kak mia still sama macam dulu... tak sangka betul jadi role model untuk angah...

    BalasPadam
  5. Keep always happy blogging...

    BalasPadam

The author will be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.