12 September 2014

Kembali Fokus


Asssalamaualaikum dan salam sejahtera.


Dah lama rasanya angah tak berceloteh di blog DJH. Biasalah,sekarang ni tengah hujung semester untuk diploma macam angah. Bila hujung semester,sudah semestinya perkara paling penting adalah Final Exam.
Angah baru sahaja selesai konsert yang berlangsung pada 11.September. 2014. Habis je konsert tu,angah kena hadapi rintangan sebenar iaitu Final Exam pula. Memang perasaan agak letih dan penat. Tapi rasanya lebih baik kita hasbikan terus semuanya. Ada baki beberapa exam lagi yang memerlukan angah untuk practise. 
Apa-apa pun angah harapkan supaya anda semua tidak lah terus tinggalkan DJH begitu sahaja. Walaupun angah bizi,tetapi angah harap anda masih lagi sudi jenguk angah. :D 

3 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.