2 Oktober 2014

"Abang yang Jejaka Hangat tu eh??"


Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Tempoh hari iaitu hari Rabu bertarikh 1 Oktober 2014,angah telah mengikuti program Kem Berucap Bersama Si Cilik yang diadakan di Sekolah Kebangsaan Seksyen 17,Shah Alam. Angah menjadi antara 39 fasilitator yang bertindak mengajar para pelajar tentang cara-cara berucap dengan baik.
Seramai 100 orang pelajar yang diajar oleh kami semua,iaitu barisan fasilitator. Tapi,bukan tu sebenarnya angah nak ceritakan. Sebenarnya,yang mengejutkan angah ialah,ada budak sekolah rendah darjah 4,5 dan 6 yang kenal Jejaka Hangat.
"Abang yang Jejaka Hangat tu eh?"
Apa yang angah tak sangka,bila ada seorang pelajar lelaki yang kenal dengan blog Diari Jejaka Hangat. Dari mana dia kenal? Sungguh angah tak sangka. Mungkin pelajar itu juga adalah seorang blogger? Mungkin betul dan mungkin juga tidak.
Bagi angah sendiri,ianya sesuatu yang sangat menggembirakan apabila ada orang yang mengenali kita. Walaupun pelajar itu hanya kela pada Jejaka Hangat dan bukan Pemilik Sebenar ,tetapi ianya sudah pun menggembirakan angah.

Sekian Terima Kasih

: Biarlah orang nak kata Syok sendiri pun,sebab sememangnya blog ini angah yang punya dan suka hati angah nak syok sendiri. EH? 

 
 
 

6 ulasan:

  1. Tahniah sebab dah terkenal skrg. Huhu

    BalasPadam
  2. wah, boleh tahan jugak ye sampai budak sekolah rendah pun kenal. memang terhangat! =D

    BalasPadam
  3. bagus lah. Orang sedar kewujudan kamu dalam dunia blogging :) Tahniah.

    BalasPadam
  4. petanda ni angah seorang blogger yang dikenali dan diminati

    BalasPadam
  5. hihi, tahniah angah... mama dah 2 kali org tegur.... tp sayang... org tak kenal mamaniza, tapi org kenal sufi.. apakah ?????? ditewaskan sufi

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.