22 November 2014

Blog Mereka Terbaik


Assalamualaikum dan salam sejahtera



Alhamdulillah. Angah ada mencari beberapa blog untuk blogwalking. Jadi,sambil-sambil anda beronline sambil tak tahu nak buat apa,apa kata terjah blog mereka-mereka yang rajin ini. Terima kasih kepada anda yang sudi memberikan link blog mereka untuk diterjah.
Apa-apa pun angah baru sahaja terjah ke beberapa blog dan blogwalking secara besar-besaran. Tahniah kepada blog yang angah terjah hehe. Apa-apa pun jom terjah blog mereka ini.

  1. http://novelistarblinkersuperb.blogspot.com/
  2. http://ceriteracintabalqis.blogspot.com/
  3. http://kakitravelkhairuddin.blogspot.com/
  4. http://mamanautokou.blogspot.com/
  5. http://fadzlinahamali.blogspot.com/
  6. http://sakuraungu92.blospot.com/
  7. http://mamapapaamir.blogspot.com/
  8. http://amad-jalanan.blogspot.com/
  9. http://cikgufaizcute.blogspot.com/
  10. http://www.arzmoha.com/
  11. http://cikmanissweet.blogspot.com/
  12. http://www.dieylapunyerblog.blogspot.com/
  13. http://wani-siulatbuku.blogspot.com/
  14. http://heartdairies.blogspot.com/
  15. http://www.mummysupplementshop.blogspot.com/

Terbaik kan blog-blog mereka ini? Jom terjah. Selain itu,angah juga nak memberitahu bahawa angah akan membuat pencarian Bloglist untuk bulan Disember dalam jangka masa terdekat. Terima kasih. 

 

8 ulasan:

  1. Salam bro... selamat maju jaya dengan blogwalking tu... lepas dah maju boleh buat blogrunning plak... hehehe... dulu dulu kami panggil ni blogsurfing...

    BalasPadam
  2. Tqvm... Buat bloglist bulan disember pula ye...

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.