25 November 2014

Pertukaran Nama Jalan Di KL




Klik Gambar Lebih Besar

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Angah nak kongsi dengan anda berkenaan pertukaran nama jalan di Kuala Lumpur. Boleh dilihat beberapa jalan sudah ditukar namanya bersempena dengan nama Raja-Raja yang pernah ditabal sebagai Yang Di-Pertuan Agong.

Tak Note.

Sekian. 



8 ulasan:

  1. Harap-harap tak mengelirukan pasni...

    BalasPadam
  2. amek mase lah nak ingat nama jalan baru..huhu

    BalasPadam
  3. 8 jalankan yg dh ditukarkan? hehe

    BalasPadam
  4. rasa macam complicated je. rasa mcm tak perlu pun takpe T_T nama asal pun dah ada identiti sendiri kann.

    BalasPadam
  5. IM tertanya-tanya untuk alamat tempat2 yg ada kaitan dgn jalan2 ni..

    BalasPadam
  6. Alahai makin pening la org luar nak g KL nanti aduhaii..Ada jugak posmen yg bereti kerja kan ..huhuhu

    BalasPadam

The author will be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.