27 November 2014

ROJAK BUAH : Sedap ke?




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sedapnya rojak buah!! Sememangnya angah sangat sukakan rojak buah. Di tambah dengan kuah yang sangat lazat,fuhhh seberapa banyak pun angah bleh habiskan. Semalam kan angah pergi ke Tanjung Dawai,lepas tu tersu bila buah-buahan dekat ECONSAVE. Memang best bila dapat makan makanan yang sedap macam ni.



Anda nak?


Angah hanya boleh belanja gambar sahaja untuk anda semua. Kalau nak,anda boleh beli di kedai. Ataupun anda boleh cari gerai-gerai yang menjual rojak. Tapi angah rasa kalau buat sendiri lagi sedap kut. Kan??
 Sekian.

6 ulasan:

  1. kalo mkn rojak buaf, ayie xboleh bab nanas..
    mmg dri keje kalah dgn nanas...

    BalasPadam
  2. Tanjung Dawai? angah org kedah ke?
    terliur la tgk rojak tuuuu

    BalasPadam
  3. Wahh dahpandai buat akak terliur laa angah ni ...Hehehe ..sedapp mmg sedapp ..Kat rumah ni semua suka makan rojak buat ..TERBAIK !!!

    BalasPadam
  4. Fuh, kalo dpt mkn rojak buah mmg seronok sampai tak makan dah benda lain! :D

    BalasPadam
  5. terliur terliur sungguh ni angah..kak yan kalau makan rojak buah mesti bubuh jambu air ..sedap giler...

    iryantyahamad.blogspot.com

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.