3 Disember 2014

It's complicated.




Do you ever feel bored and want to do something but you're not sure of what you want to do? Like you want to go somewhere but you just want to stay home. It's complicated.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Kdang-kadang sering terjadi hal ini kepada angah sendiri. Bila mana angah rasa bosan dan nak buat sesuatu tetapi tak tahu nak ke mana. At last,duduk kat rumah je. Haha. Memang comlicated.
Sekian. 

3 ulasan:

  1. Memang kenkadang akan rasa cam tu ... Jangan layan sangat ... Kalau dulu2 saya akan ke kedai buku ... Beli ape yang patut ... Sekarang lebih sibuk kan diri ngan anak2, mesti tak sempat nak pikir ape ...

    BalasPadam
  2. dah normal lah tu...
    bosan2 akhirnya rumahlah tmpt terbaik..

    BalasPadam
  3. sama macam mama... kalau itu terjadi, mama akan duduk dan pejam mata, akhirnya tertidur...

    Mama Niza

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.