2 Februari 2014

Segmen Jom Beramah Mesra

KLIK BANNER UNTUK JOIN

Salam 1 Malaysia. Segmen terbaru kini dilancarkan! Tujuan segmen ini diadakan untuk beramah mesra sesama blogger. Yang tak kenal, kini boleh berkenal-kenalan. Menambah rakan maya. Yang bestnya segmen ini menyediakan hadiah menarik buat pemenang bertuah!

HADIAH:
Tafsir pimpinan Ar Rahman kepada pengertian Al Quran
Jam tangan 2x
Dress
Fridge magnet 2x

Segmen Jom Beramah Mesra dianjurkan oleh Yumida dan ditaja bersama blogger Mselim, Tri Globe DynastyBifa’s Vendor & Pena Bulu Ayam.

TAMAT: 21 FEBRUARI 2014 – Jam 11.59 malam
Read more ...

23 Hari Berdomain Baru



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Kini genap 23 hari blog DJH berdomain baru. Angah beli domain ini adalah pada 11.1.2014 dan kini genap 23 hari DJH sudah berdomain baru.Alhamdulillah.
Susah.

Susah sebab nak naikkan balik ranking serta pageview yang menurun.Secara seriusnya angah nak bagitahu sejak DJH sudah berdomain baru,ada banyak yang perlu angah setllekan.Contohnya macam feedburner,memang pada awalnya tiada masalah,tapi kadang-kadang berlaku feed yang tak synchronise dengan entry blog.Terpaksa angah betulkan berulang kali.
Selain itu,ranking Alexa DJH yang kembali ke kosong pada 11.1.2014 kini sudah menjadi seperti berikut. :-
Global Rank : 646,411
Malaysia Rank : 1,984 
Alhamdulillah.In shaa Allah angah akan berusaha lagi tingkatkan apa-apa yang perlu dipertingkatkan. 
Terima Kasih. 

Read more ...

Free topup Mini Giveaway




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Tiba-tiba angah terjoin pulak satu Giveaway yang menarik ni.Comel je kan gambarnya? Mini gIveaway yang dianjurkan blogger paling cantik di Malaysia,Cik Akak..hehe
Jom2..join mini giveaway ini :D 

KLIK BANNER untuk join.
Read more ...

Gempar : "Dia Kekasih Saya, Mestilah Saya Cemburu" – Qi Razali




“Saya akui rasa cemburu apabila melihat gambar ‘mesra’ kekasih saya dengan pelakon Sharnaaz Ahmad, tetapi saya faham itu cuma lakonan semata-mata.
“Sungguhpun begitu, saya sebenarnya sedang belajar menerima ‘keadaan’ itu…Walaupun sebelum ini pernah berlaku salah faham dan semuanya telah selesai, saya masih lagi rasa kurang selesa hingga ke hari ini,” kata Qi Razali ketika ditemui baru-baru ini.
Bagaimanapun menurut pengacara Art Attack itu, dia tidak sepatutnya berasa cemburu kerana turut berada dalam bidang sama dengan kekasihnya Nelydia Senrose.
“Saya tak ada masalah melihat foto-foto tersebut yang masih dimuatnaik sehingga ke hari ini kerana faham itu mungkin strategi untuk mempromosi drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta yang sedang hangat ditayangkan di Astro sekarang.
Sebelum ini, pelakon Friday I’m In Love itu pernah berselisih faham dengan Sharnaaz Ahmad gara-gara gambar mesra dengan kekasihnya Nelydia.
Namun, perkara itu sudah diselesaikan dengan baik.
“Masa kes yang pertama dulu, saya mengaku terlalu cepat melenting sebab itu timbul salah faham…Tetapi saya ada menghubungi Sharnaaz dan memohon maaf kepadanya.“Lagipun dulu masa gambar itu dihantar oleh kawan-kawan, saya tengah sakit belakang…Dengan rasa sakit dan terkejut memang menganggu emosi, terus saya twit apa yang saya rasa ketika itu,” katanya ketika ditemui selepas Majlis Previu dan Sidang MediaSelebriti Materniti: Yasmin Hani di TGV One Utama.
Menjawab mengenai hubungan dia dan Nelydia, Qi berkata hubungan mereka seperti biasa dan mereka masih lagi dalam proses untuk lebih mengenali antara satu sama lain. Sumber 
Pendapat angah :-

Susah menjadi artis,apabila segala kisah peribadi akan diceritakan orang.Malah kerjaya sebagai wartawan dilihat seperti pekerjaan yang membogelkan artis itu sendiri. 
Read more ...