2 Julai 2015

Review Blog Bertuah





Assalamualaikum dan salam sejahtera

Pada tanggal 30 Jun 2015 , angah telah menerbitkan satu status di fanpage berkenaan pencarian blog untuk direview. Angah telah memutuskan untuk mereview hanya 2 blog sahaja. Alhamdulillah , sambutan yang diberikan adalah terbaik. Terima kasih diucapkan kepada semua yang menyertai pencarian blog ini.

  1. http://www.masturadin.com/
  2. http://www.yoorinmelacolea.blogspot.com/
  3. http://www.fadzirazak.com/
  4. http://ayunirafilah.blogspot.com/
  5. http://www.alialisakreatif.blogspot.com/
  6. http://kathyrbain.blogspot.com/
  7. http://ekjozbuluh.blogspot.com/
  8. http://jmbelog.blogspot.com/
  9. http://aenoyou.blogspot.com/
  10. http://syiralokman.blogspot.com/
  11. http://alia-irdina.blogspot.com/
  12. http://ombakbergigis.blogspot.com/
  13. http://diariseorangkapten.blogspot.com/
  14. http://muslimahsejati96.blogspot.com/
  15. http://dewqracintakita.blogspot.com/
Blog yang terpilih ialah :-




Blog pertama ialah Belog Kathy R'bain. Seorang blogger yang peramah. Siapa yang tak kenal akak Kathy kan?? Dari segi blog pula , angah suka dengan header tersebut. Cantik dan menarik. Antara entri yang menarik adalah seperti mengenai Gempa Bumi Sabah dan lain-lain lagi.

Tahniah diucapkan kerana ranking Alexa yang bagus. Macam mana boleh dapat ranking yang bagus? Ada apa-apa rahsia tak? Cuba share sikit dengan angah. Hehe. Secara keseluruhannya , angah suka dengan blog dan juga tuan blog. Boleh dikatakan angah suka blogwalking ke blog akak Kathy sebab ada macam-macam perkara menarik dalam blog tersebut.







Blog kedua ialah blog Diari Seorang Kapten. Bermula sejak tahun 2010 , nampaknya sama umurlah kita , angah pun berblogging sejak tahun 2010. Apa yang angah suka tentang blog ini ialah , tak banyak warna. Bila tak banyak warna , senang untuk kita tengok isi-isi lain dalam blog ini. Great!!


Tahniah!! Sebab dah masuk dalam paper. Hebatlah ni jika dah dapat masuk dalam paper. Apa rahsia anda? Apa -apa pun angah nak ucapkan selamat berblogging kepada tuan blog. 

Sekian. 








2 ulasan:

The author will be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.