24 Jun 2015

Madeena Skincare by Helenz Signature Terbukti Berkesan Menghilangkan Jeragat

 Assalamualaikum dan salam sejahtera
Anda ingin kelihatan lebih anggun bergaya di Aidil Fitri ini? Malu dengan masalah jerawat anda? Anda mempunyai kulit muka kusam?

Jika anda ada masalah itu jangan pergi dari sini


Jawapan ada di sini!!


Lihat apa yang terjadi pada kulit muka mereka ini. Semakin bersinar dan berseri.

Testimoni Helenz Signature Produk Kecantikan Madeena Skincare Terbukti Berkesan
Testimoni Madeena Skincare by Helenz Signature

Madeena Skincare by Helenz Signature

Testimoni Helenz Signature Produk Kecantikan Madeena Skincare Terbukti Berkesan
Logo Helenz Signature

Memperkenalkan Madeena Skincare by Helenz Signature. Produk yang disahkan Halal, mendapat jaminan KKM dan juga diformulasikan dengan teknologi terkini dengan menggunakan bahan semulajadi.

Manfaat Madeena Skincare by Helenz Signature
Testimoni Helenz Signature Produk Kecantikan Madeena Skincare Terbukti Berkesan
Madeena Skincare by Helenz Signature

Dapatkan Madeena Skincare by Helenz Signature yang mampu:-
  1. Mencerahkan dan Melembapkan Kulit
  2. Mengecutkan Jerawat dan Menghilangkan Jeragat
  3. Menghilangkan Whitehead dan Blackhead
  4. Menghilangkan Kulit Kusam dan Tidak Bermaya
  5. Menghilangkan Kesan Lebam di Bawah Mata
  6. Menyingkirkan Minyak Berlebihan Pada Wajah
  7. Merawat Tekstur Kulit dari Dalam
  8. Melindungi Kulit Muka dari sinaran terus UV
  9. Menghilangkan Garis-Garis Halus dan Kedutan Pada Wajah
  10. Menjadikan Wajah Lebih Cantik, Berseri dan Tampak Muda!
Harga Madeena Skincare by Helenz Signature
Dengan hari raya yang akan datang tidak lama lagi, marilah kita mempersiapkan penampilan kita.

Harga yang ditawarkan amat berbaloi. 5 in 1 complete set dengan harga RM150 dan mampu menaikkan seri muka anda. Ianya sangat BERBALOI

Testimoni Helenz Signature Produk Kecantikan Madeena Skincare Terbukti Berkesan
Madeena Skincare by Helenz Signature

Testimoni Madeena Skincare by Helenz Signature


Testimoni Helenz Signature Produk Kecantikan Madeena Skincare Terbukti Berkesan
Testimoni Produk Kecantikan Madeena Skincare Terbukti Berkesan

Jadi, apa tunggu lagi?


Khas untuk pembaca blog Diari Jejaka Hangat, saya ada kuota voucher diskaun RM20 untuk mereka yang pertama kali nak mencuba Helenz Signature. Harga biasa ialah RM150. Selepas tolak diskaun, jadi RM130 saja. SANGAT BERBALOI kan? Dengan harga tersebut, boleh dapat 5 in 1 Helenz Signature Skincare Set. Free Poslaju pulak tu..
Namun, anda harus tahu, voucher ini Khas untuk 5 Pembeli terawal Sahaja. Anda harus cepat bertindak.. Jangan sampai Hq reply 'Maaf, kupon diskaun dah habis'. 
.
Whatsapp kod ini sekarang: HSD130 dan hantar ke 013-3155 373
.
Jom jadi yang terawal untuk mendapatkan diskaun Khas ini.
.


Helenz Signature, Menyempurnakan Kejelitaanmu....


Cara pembelian Madeena Skincare 
Pembelian boleh di buat terus dengan menghubungi 
  
1. Helenz Signature HQ
013-3155373 (Aishah) (Whatsapp/call) 
2. Facebook page
Helenz Signature Official 

3. Instagram
@helenzofficial 

4. Website
www.helenz.my 

Agent & Stokis diperlukan

Disamping wajah anda menjadi lebih cantik dan berseri, anda juga boleh menjana pendapatan bersama Helenz Signature. Jom Whatsapp segera ke 013-3155373 (Aishah)


Testimoni Helenz Signature Produk Kecantikan Madeena Skincare Terbukti Berkesan
As seen on

Nantikan juga kemunculan

MADEENA SKINCARE
by
HELENZ SIGNATURE
pada 
13 JUN 2015
dalam
NASI LEMAK KOPI O

Read more ...

Kenapa Aku Marah!!



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Secara tegas ingin angah bagitahu bahawa angah tak suka orang yang suka cakap belakang. Kenapa nakc akap dekat belakang? Nak kutuk atau nak cakap perkara buruk pasal orang, apa kata cakap terus di depan-depan. Jumpa secara face to face?
Sememangnya dah ramai manusia yang bersifat sebegini yang angah dah jumpa kat luar. Ada yang mukanya baik tapi rupa-rupanya macam-macam dia dah cakap pasal kita. Itupun angah tahu selepas angah pindah atau selidik dari orang-orang lain.
Seronok ke bila dapat cakap belakang? Atau dalam erti kata lain mengumpat? Kalau perkara tu betul takpa, kita boleh ubah, sebab perkara yang tak betul sememangnya patutu diubah. Tapi kalau benda tu hanyalah fitnah semata-mata, ianya sudah menjadi dosa.

 Dalam erti kata mudah yang angah rasa pelajar sekolah rendah pun boleh faham, kutuk sahaja di depan. Cakap secara terang-terangan apa yang anda tak puas hati. Janganlah jadi talam dua muka. Dekat pihak sana cakap lain, depan kita cakap lain. Tau tak mulut tu angah dah nampak macam apa, macam mulut BABI. Opss.. tersebut binatang yang ada dalam Zoo Negara.

Apa-apa pun angah tahu yang semua orang dah besar panjang. Dah boleh fikir. Diberi akal fikiran yang cukup cerdas untuk berfikir. Kalau pasal GST tau nak bangkang, tapi pasal adab kehidupan macam haprak. Belajar jadi manusia yang boleh jadi manusia. Bukan jadi manusia yang bermulutkan binatang.

Sekian. 
 
 
Read more ...

Wordless Wednesday 50 : Single? Taken?


Assalamualaikum dan salam sejahtera


I'm not single.
I'm not taken.
I'm simply on reserve for the one who deserves my heart.

Sekian

Read more ...