14 September 2016

Selepas Diploma , Apa aku buat ?



Assalamualaikum dan salam sejahtera



Baiklaah. Entri kali ini aku nak bercerita tentang hidup aku selepas tamat sahaja diploma. Untuk pengetahuan korang semua, aku tamat belajar diploma pada bulan 10 tahun 2015. Hampir setahun aku tamat diploma , so apa je yang aku dah buat sekarang?
Aku sekarang ni sambung belajar. Yup, ke tahap yang lebih tinggi. Kalau sebelum ini aku di tahap diploma, kini aku diperingkat ijazah. Walau bagaimanapun , bidang yang aku belajar masih sama iaitu Muzik.
Kenapa aku masih lagi dengan muzik? Biarlah rahsia. Hahaha. Taklah rahsia sangat, nanti aku ulas dalam entri lain. Untuk setakat ini, aku rasa happy dan dalam masa yang sama still belajar macam mana nak jadi pelajar yang baik dan bijak.

Kenapa aku tak terus kerja? Soalan ini agak susah untuk aku ulas. Mungkin perlu berikan masa untuk aku fikir. Hahaha, nak jawab soalan macam ni pun perlukan masa ke? Nanti aku ulas dalam entri seterusnya.
Sekian. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The author will be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.