30 Mac 2017

Ayam Goreng McD



Assalamualaikum dan salam sejahtera

Anda dah tengok atau belum promosi yang sedang giat dilakukan oleh Mc Donald Malaysia, berkenaan ayam goreng? Siapa yang tidak terliur melihat ayam goreng berwarna keemasan seperti itu?
Ya , aku mengaku , aku bukanlah seorang penggemar makan di MC Donald. Jarang sekali untuk aku jejak ke situ melainkan ada orang mempelawa atau mengajak aku ke sana. Apa yang menarik perhatian aku adalah apabila promosi mereka yang begitu menawan. 


Ia sepertinya ketulan ayam itu memanggil-manggil aku untuk memakan dirinya. Haha, siapa yang dah cuba ayam goreng Mcd? Kalau dah cuba , boleh berikan pendapat tentang ayam goreng Mcd tak? Sebab nak tahu jugak reviewnya macam mana.


Link : https://www.mcdonalds.com.my/news/article/ayam-goreng-mcdtm-theres-nothing-like-it

8 ulasan:

  1. tiap kali p mcd madang abh...:( cdan nk try

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha , takpa in shaa Allah ada rezeki nanti

      Padam
  2. Iklan dia memang tak menahan betul...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan... bila tengok iklan , jadi lapar pulak

      Padam
  3. alamak terliurnya hakhak dah lah tengah lapar nie

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha , nampaknya kena singgah mcd jugak la ni

      Padam

The author will be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.