20 Mac 2017

Impian Tercapai : Seoul Garden



Assalamualaikum dan salam sejahtera

Impian aku selama setahun tercapai apabila berjaya menjejakkan kaki ke restoran Seoul Garden. Lucu kan? Impian aku hanyalah untuk makan sebanyak mungkin di restoran ini.


Sudah setahun aku mengumpul wang untuk ke restoran ini. Alhamdulillah , peluangnya tiba pada masa yang tepat. Aku bersama rakan baikku ke restoran ini di Aeon Mall , Shah Alam. Kami meluangkan masa di situ selama 3 jam.
Apa yang aku suka adalah ayam  dan daging yang disediakan. Pelbagai jenis dan sangat sedap. Selain itu , terdapat juga variasi makanan laut yang membuatkan sesiapa sahaja terliur apabila melihat. 'Dessert' yang disediakan juga sangat sedap dan lazat tetapi aku tidak mengambil dalam kuantiti yang banyak kerana terlampau manis.

Siapa lagi yang suka ke Seoul Garden?

4 ulasan:

  1. Salam BW...
    Liez pun suka.. First time makan di seoul garden masa bulan puasa 4 tahun lepas... memang sedap dan kena dengan citarasa.. but kadang-kadang lain branch lain rasanya..

    BalasPadam
  2. wah ! 3 hrs dalam tu, kira baloi kalo dah lama pendam niat utk ke sna, lagi2 hasil simpanan sdri =D

    BalasPadam
  3. kita je belum sampai-sampai ada je dekat kuantan nie , tapi tak ada geng nak pergi semua sibuk dengan anak2..husband pulak tak makan makanan korean nie..

    BalasPadam
  4. Kalau kat perlis ni tak ada seoul garden .. paling dekat pun CCL akan pergi Alor Setar nak dapat merasa seoul garden

    BalasPadam

The author will be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.