31 Januari 2017

Giveaway New Year 2017 by www.aerillhassan.com





GIVEAWAY TAMAT

Giveaway New Year 2017 by www.aerillhassan.com bermula pada jam 12.00 malam 17 Januari 2017 hingga 11.59 malam 31 Januari 2017Menawarkan pelbagai hadiah menarik untuk dimenangi oleh para peserta. Senarai hadiah ada di SINI...

Semua blogger dijemput join untuk menyertai Giveaway ini.


Syarat - syaratnya : 
1. Wajib Follow Blog Sponsor
2. Wajib Like Fanpage Sponsor 

3. Wajib Follow Instagram Sponsor
4. Tambah Google Plus Sponsor

5. Buat entri bertajuk Giveaway New Year 2017 by www.aerillhassan.com

6. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan Publish entri. 
Copy Coding






Contoh Cara Nak Paste Coding Entri :


Kredit utk Mialiana

7. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen INI

9 pemenang bertuah akan dipilih dan keputusan pemenang akan diumumkan pada 2 Februari 2017

 Good Luck!!
Read more ...

Hari Terakhir Giveaway New Year !!


Assalamualaikum dan salam sejahtera




Perhatian!!! Perhatian!!! Giveaway akan tamat dalam masa beberapa jam sahaja lagi!!! Kepada anda yang belum join , inilah masanya!! Bagi blogger yang menunggu saat-saat akhir untuk sertai giveaway ini , inilah masanya untuk anda sertai giveaway ini dengan segera!!

Syarat-syaratnya mudah sahaja!! Anda hanya perlu ikut beberapa syarat mudah dan buat satu entri sahaja!! Senang & cepat!! Apa lagi tunggu?? Jom join giveaway ini yang akan berakhir tepat jam 12 malam ini. 

Terima kasih diucapkan kepada anda yang telah sertai giveaway ini!!! Kepada yang belum ,cepat-cepat sertai kerana ini mungkin peluang anda untuk menang hadiah menarik!! 
Read more ...

Praktikal di Istana Budaya


Assalamualaikum dan salam sejahtera




Mungkin ada antara anda yang perasan bahawa aku sudah jarang menulis sejak seminggu yang lalu. Kalau ada pun , hanya entri wordless wednesday & tazkirah jumaat yang sememangnya adalah auto publish. Ya, punca utama aku jarang update entri panjang lebar adalah kerana aku sekarang ini sedang praktikal di Istana Budaya , Jalan Tun Razak , Kuala Lumpur.

Sebenarnya subjek praktikum ini adalah di dalam semester 5 iaitu semester yang akan datang pada bulan Mac nanti. Tetapi, telah menjadi kebiasaan pelajar muzik untuk mengambil & membuat praktikal pada cuti semester 4 iaitu cuti sebelum masuk semester 5.
Ada beberapa tempat praktikal yang dibolehkan untuk semua pelajar Muzik untuk berpraktikal , tetapi aku sendiri memilih untuk praktikal di Istana Budaya. Nak jumpa artis? Mungkin itu adalah bonus tetapi yang lebih mengujakan adalah orkestra simfoni kebangsaan yang berpangkalan di situ.
Walaubagaimanapun , aku masih lagi mencuri masa untuk menulis di dalam blog ini di waktu malam. Jika internet aku datanya banyak , maka aku akan update blog. Jika data kurang , terpaksalah di tunda kehari yang lain. 
Akan aku cerita lagi berkenaan praktikal di entri berikutnya.
Sekian,terima kasih. 
 
 

Read more ...